Jag får vara nöjd med det.

Vi blev kvar ute i hedesunda, karln trottsa om att få vara kvar eftersom han jobbar i hedesunda även i morgon. Ja man har ju inte så mycket att säga till om när det gäller Richard F, en "man" men stark vilja.
 Men jag har ju gjort en hel del bra saker för min egen skull också, lyckades ju få i hop en promenad på minst 1h på förmiddagen och nu på kvällen hoppade jag på mamma och pappas löpband och skrapade ihop hela 40 min. 30 min löp, 5 min tung backe och 5 min nervarvning. Jag får faktiskt vara nöjd med det idag, det gäller bara att fortsätta i dom här tackterna. Komma tillbaka till livet jag älskade att hålla igång, det är härligt att jobba med sin egen kropp och se vad man utvecklas.

Mille min lilla man har också en stark vilja om man säger så, han vet då precis vad han vill. Han är helt omöjlig ibland om man säger så. Det här med att lägga sig på kvällen gillar han inte. Då kan man hitta på så mycket annat som är roligt, hoppa, stuttsa, åla runt sig överrallt, toka sig så alla skrattar. Ja inte vet jag vad ungen får alla dessa minspel ifrån ;P.
Men nu sover han gott i sin säng här hemma hos mormor och morfar, jag hoppas på en lugn natt.

Hur sover era/ditt barn?



Mina 40 min på bandet



Svårt att tro att ett sånt charmtroll kan vara så "odräglig" ibland ;P?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tycker ju att det är trevligt när ni är här och få umgås och se Milles alla tokiga upptåg :)

2011-01-03 @ 22:08:41
Postat av: Sandra, Colins mamma

Colin sover från 19-07.30 Helt lagom tycker jag.

2011-01-03 @ 22:15:17
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0