Lördags godis

Idag blev det bara en hemma dag, milles morfar har varit på besök innan han skulle i väg på herrmiddag och hockey. Syster och Oscar är här nu och gör oss sällskap. Mille sover eftermiddags luren, skulle ha åkt i väg och grattat en kär vän men vi får skjuta på det tills imorgon ist. Ikväll kommer Milles mormor in och gör mig och Mille sällskap, R ska på hockey.

Ihelgen är det tungt utan gotta, igår hade tjejerna köpt fetaste plockgodis påsen och snaska på. Men det vara bara att hålla igen, jag överlevde kvällen iaf. Idag är det ett ständigt sug, kan det bero på "dam veckan"? , skulle tro det  (Suck.)

Varför vill man så gärna ha när man inte får?





Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Det är så kul att ha en dator hemma, och kunna gå in på din blogg Mirris! Fick vi se mormor och Mille helt aktuellt! Den bilden ska jag också ta ut! Man blir glad att se vinjetten också, och man ser Milles stora fina ögon.

Jo jag skulle bara kommentera godisbehovet alla har, eller sockerbehovet.Efter många års kamp mot detta, har jag slutligen kommit på, att om man tar en liten bit choklad eller godisbit, så räcker det och man blir nöjd.

Hälsa Richard och krama lille Mille. Har ni något Mille behöver i klädväg till ett-årsdagen, och har han "ökat på sig" i vikt från storlek 80? Ska titta på leksaker också i en annan stor affär i Kungens kurva

PS Jag tycker du skriver så roligt och intressant i din blogg, vad gör väl ett stavfel då och då?

Kram Moster och Gunnar Hör av dig!

2011-01-16 @ 13:43:40
Postat av: Ellinor Hultman

Det är så kul att ha en dator hemma, och kunna gå in på din blogg Mirris! Fick vi se mormor och Mille helt aktuellt! Den bilden ska jag också ta ut! Man blir glad att se vinjetten också, och man ser Milles stora fina ögon.

Jo jag skulle bara kommentera godisbehovet alla har, eller sockerbehovet.Efter många års kamp mot detta, har jag slutligen kommit på, att om man tar en liten bit choklad eller godisbit, så räcker det och man blir nöjd.

Hälsa Richard och krama lille Mille. Har ni något Mille behöver i klädväg till ett-årsdagen, och har han "ökat på sig" i vikt från storlek 80? Ska titta på leksaker också i en annan stor affär i Kungens kurva

PS Jag tycker du skriver så roligt och intressant i din blogg, vad gör väl ett stavfel då och då?

Kram Moster och Gunnar Hör av dig!

2011-01-16 @ 13:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0