Lyx.

I går lyxa vi till det lite på fredags eftermiddan hela familjen innan jag skulle gå till jobbet, gick till Lido och fikade min mamma och pappa kom också och gjorde oss sällskap. Smällde i mig årets första semla. Inte för det ingår i min såkallade viktnedgång men man måste ju unna sig någon gång ibland också. Gott var det !

Sen blev det jobb 16.20-00.30, Gick hyfsat bra igår. Har börjat fått så fruktansvärt ont i fötterna och så otroligt trött men det vara bara att räta på sig och se glad ut. :)

Idag har vi bara slappat hemma hela familjen, Mille sover nu sin lunchnap. Hinns väl inte mes så mycket idag innan jag börjar jobba kl fyra.




Mille vid frukost bordet i morse :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Mirris, jag tycker inte du gör annat än tränar och promenerar med Mille i ur och skur, på din lilla fritid du har! Så det kommer att visa sig på din F-bannade våg också. Det brukar komma efter på något vis, fråga din tjocka moster.

Jo.Mille är så jättelik dig när du var liten, på detta frukostkort!



Kram Moster

2011-01-24 @ 13:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0