Min moster, Ellinor Hultman!

Måste bara få säga att par ord till min kära Moster! Min moster är en riktig Moster, en moster för alla. Hon kallas för moster av dom flesta i min omgivning som känner henne. Vi har alltid kallat henne för Moster. En riktig guld klimp som är genom snäll och har aldrig något ont i sig. Hon tänker alltid på alla och bryr sig om alla. Så länge jag minns har vi alltid fått minst ett vykort av henne i veckan. Hon skickar alltid pressenter så fort det är något speciellt typ namnsdag eller något annat. Hon har alltid kommit varje födelsedag trotts att hon bor i sthlm och även kommit och hälsat på oss väldigt ofta.

Hon följer min blogg gladligen och jag får alltid stöttande kommentarer, det glädjer mig. Tack moster för att du är våran bästaste moster, en sån moster som du är vill jag också bli!

Tack för att du finns ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

gulle dej >3 mamsen

2011-01-26 @ 17:53:02
Postat av: Ellinor Hultman

Jag blev så rörd av dina fina ord, Miranda, det är inte ofta man får höra sådant, så jag fick vänta en dag med att tacka och svara! Ja, jag blir kallad för moster av många, och det är ett hedervärt ord, MEN (som Tony Irving säger) så är jag bara moster till dig Mirris och till dig Pilla. Och det är jag så stolt över att vara, och jag har följt er sedan mammas mage och varit med hela tiden. Det är så ROLIGT! Och nu har lille Mille kommit till världen och jag är en lika stolt gammelmoster till honom!

Ja, jag är gärna moster och Gunnar, med en del av omvärlden.

TACK och många kramar för de oerhört fina orden Mirris, de ska jag bevara i djupet av mitt hjärta!



Moster

2011-01-28 @ 13:50:07
Postat av: Ellinor Hultman

Hej Mirris lilla! Jag skrev en kommentar till detta urgulliga lilla brev till mig, dagen efter jag fick det, men jag vet inte om du fått det. Sådan fina,rara och söta ord har jag aldrig fått, tror jag.

Det värmer verkligen men mina fina systerdöttrar ÄR jag ju moster åt och har följt er hela livet sedan ni låg i mammas mage, och jag är så glad över det. Nu har det kommit en liten Mille också till världen som jag är gammelmoster åt, en mycket stolt sådan.

Och jag kallas gärna moster annars också, det kännns ju fint att vara det.

Dina ord värmer i djupet av mitt hjärta, Miranda. TACK! Moster

2011-01-31 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0