Mitt i natten...

Jag svårt att sova? Brukar aldrig hända! Men nu äre hänt, sitter här redo med Milles nattvälling kur. (ja mille äter fortfarande på natten, vaknar alltid vid två tre tiden och vill ha sin lilla skvätt. Sen somnar han om, jag har försökt fått honom att bli av med det. Men ju längre Mille skriker på natten detsto argare blir grannen, då blire bankningar i ledningarna.) Fast i natt har vi absolut inga grannar, men vi sover inte på Milles hemmaarena ;).

Men Mille börjar komma i form nu ;), han har till och med dragit ner sin vikt lite, han har dragit ut sig hela pöjken :). Han har börjat röra på sig så otroligt. Snart så ;D.

Nej nu är det bäst jag går upp och kryper ner bredvid "karln" så jag får min sömn för natten också,  god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0