Morgonstund

Idag blev det tidig morgon igen , 07:00 vaknade Mille så det är bara till att stiga upp. Efter som min trötta sambo alltid ligger kvar och nassar får en annan gå upp. Men han blev inringd och fick åka och jobba iaf, så något vettigt gör han med denna dag. Vi han äte en rejälfrukost tillsammans allihopa, R har dragit så det är bara jag och Mille här hemma. Vi ska snart bege oss ut på en långpromenad så fort vi är klara..

sen ska jag försöka hinna en sväng till gymmet innan jag ska börja jobba kl 16:00 idag, syster har lovat att ta hand om Mille en lite stund så jag hinner träna.

Bäst att rappa på lite så vi kommer någon vart idag.



Helt otroligt att han har varit så liten♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0