NÖJD!

Nu är jag hemma igen efter ett par timmar på gymmet:), det är ju så skönt när det är gjort. Nu kan man luta sig tillbaka i soffan och vara NÖJD!

Idag blev det 30 min på löpbandet, 20 min löp sen tog jag 10 min intervaller med lutning. Sen tränade jag benen och alla dess muskler.

Idag blev jag riktigt irriterad på mig själv på gymmet, jag fastnar med blicken när jag är ensam. man vet ju inte riktigt var man ska kolla. Har man någon med sig så kan man ju alltid prata och titta på varandra. Men nu blir det så man tittar ut i tommaintet och fastnar med blicken. Folk måster ju tro att jag är en annan gloapa! Jag måster verkligen tänka på det, jag vill ju inte framstå som att jag sitter och GLOR på dem. SKÄRPNING nu Miranda!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0