Skönt!

äntligen kan jag stressa ner... kl 11:05 bestämmde jag mig för att sticka ner till friskis för att försöka få plats på spinningpasset. Shit vad jag skynda mig ner, sprang nästa hela biten ner. Tjock jacka, tungväska och stressad ingen bra kombination. Men puuh jag hann och jag fick plats. Det blev ett svettigt pass till tusen, skönt att ha det gjort så här på fredagen.

Nu ska vi försöka få i oss någon lunch här och hitat på något hela familjen sen ikväll blir det jobb.

Vad händer hos er ?



Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jo vår dag har varit toppen. Har också varit på friskis idag ,fast gymmat. Hoppas ni får en trevlig helg Kram

2011-01-21 @ 20:19:41
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0