SNÖ.

Nu får det vara ett stop på all snö som kommer ner. Jag vill inte ha något mer, det räcker gott och väl med all snö som är. Nu är Sommanren efterlängtad!!

Imorse knata vi i väg till ÖF i snövädret, idag var det lite mindre barn. Men det kan vara skönt ibland det också.

Nu ska jag hoppa i träningskläderna och dra i väg och träna, mycke tankar i huvudet just nu. Jag är så nära... men?
Usch känns som jag bara vill köra skiten ur mig idag............. så mycket kännslor som vill ut.



Mille gav lilla dockan många pussar på Öf idag, Vira fick en hon med. Lilla hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Linda, från kvarteret bredvid ♥

Det ska börjas i tid :) Vilket litet charmtroll!

2011-01-12 @ 13:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0