sockerkaka.

på förmidagen drog jag och Mille ut på en låg prommis, på 90 min vi fick sällskap av Linda också. Skönt att prata av sig en stund. När vi kom hem åt vi lite lunch sen stack jag ner till gymmet med sis. körde 20 min på löpbandet sen blev det biceps och axlar:-). Sen direkt iväg till konserthuset på p-möte. Nu på kvällningen har jag haft syster, Oscar och Sara på besök. Så jag slängde ihop en sockerkaka lite fort så jag kunde bjuda på något. Ikväll åkte jag dit, jag tog en bit jag också. Hur ska jag kunna gå ner i vikt? Bara att träna mera och hålla igen. Men jag har ju sagt att jag ska leva också... inte ångest för allt, även fast jag får det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är jätte duktig! Kom ihåg att det är ok att unna sig något ibland. Gör man inte tror jag de är lätt att falla dit och trycka i sig massor en dag ist...

2011-01-19 @ 08:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0