Stakars liten

04.00 vaknar jag av att min lill älskling hurklar för fullt från sitt rum, då har han spytt ner hela sig och hela sängen. Det var bara att byta om och riva ur och slänga in i tvättmaskin. Sen fick han komma in och sova in med oss men det tog inte lång tid innan han spydde ner hela våran säng också. Då fick det bli ett bad och massa tvätt igen, sen efter det har han spytt var 10:onde min , helt slut stakarn. 
Jag och Mille placerade oss ute på soffan han låg i min fam och spydde och sov om vart annat. Vi har varit till apoteket och köpt vätskeersättning som han har fått i sig och nu sover han lilla hjärtat. Usch vad jobbigt det är och se honom så dålig, jag hoppas han får behålla lite nu. R kände sig också dålig, jag skulle egentligen ha jobbat idag men var tvungen att säga ifrån, men dom skulle ringa om det krisa. Då måste mina två klara sig här hemma.




Mille , 1 vecka gammal. Så liten, tur att det finns en del att ta utav nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0