Tagit vara på dagen

Idag tog jag och Mille en sväng ut till hedesunda för att skjussa hem pappa min som blev kvar på soffan efetr gårdagens bravader ;). Det var helt vidrigt att åka bil ut till hedesunda idag, så otroligt halt. Körde nog 60 hela vägen ut, jag vill ha sommar nu! När vi kom ut åkte vi och hälsade på faster min, tillbringade några timmar där sen tog vi styrning in till gävle igen.

Jag lämnade av Mille hos hans farmor och farfar så stack jag och tränade, så otroligt mycket folk på gymmet. Men jag lyckades få igenom mitt pass utan större problem. 20 min löpbandet, hade gärna kört längre idag men det blev kö. Lite less att man aldrig kan köra riktigt länge på dessa maskiner, man ska alltid ha någon som står backom nacken och flåsar. Sen körde jag på med mage och rygg.

När jag hade tränat klart hade jag två missade samtal och en röstbrevlådsamtal från ett ökäntnummer. Det var en karl som hade hittat mitt bankkort och icakort utanför flanör (jag måste ha tappat det precis när jag var på väg till friskis). Jag ringde genast upp, en jätte trevlig karl som snällt berättade att han hade hittat det utanför flanör och att han hade skyndat sig att hitta på mitt nummer för att jag skulle slippa hinna spärra det. (som tur var hade inte jag märkt det, annars hade det varit spärrat.) Sen kom han tom och lämnade korten till mig på friskis. Önskade att det fanns fler sånna underbara människor som han. Dagens STJÄRNA! (jag har skickat in en blomma till gd idag :D)

Sen drog jag iväg och handlade, hämtade Mille sen har vi haft mys hemma hela familjen.



En glad nyvaken kille i badet i morse :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sånna människor finns det tyvärr inte gott om. Tappade min plånbok en gång. Än äldre tant hittade och jag såg till att byta jämt med en julblomma. (det var runt jul för många år sedan) :)

2011-01-17 @ 00:29:07
URL: http://ejjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0