TVÄTT, TVÄTT, TVÄÄÄÄTT!!!

Herregud detta tar inte stop , det är bara att tvätta... Nu när lill hjärtat har varit sjuk är det bara tvätta sängkläder om och om igen och kläder ja jag vet inte allt.


Skrev nyss ett långt inlägg men insåg att det blev för mycket av det som vissa kännsliga läsare inte gillar. Vi hoppar det ist.


SÖNDAG:

Ska försöka göra något utav denna söndag, R blir väl bara liggandes i sängen så jag och Mille får ge oss ut på egna äventyr. Vi kanske börjar med en promenad, skulle vilja träna också men kanske ska lugna mig i dag. Får inte trötta ut mig själv så här fort. Måste ta det i en lagom tack ibörjan sen kan jag öka. Inte fullt ut från start för då hinner jag lessna. Men man är ju så ivrig och vill se några resultat.




Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

håller med dig, man är för ivrig ibörjan.. måste ta det lite lugnt annars tröttnar man. men man vill ju se resultat oxå. dock skulle man ju ha mätt sig typ rynt magen, lår osv så man ser skillnaden så. vikten blir ju annat när man får muskler...

2011-01-09 @ 09:54:22
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0