Välkommen år 2011

Jag satt mig ner för att börja skriva om år 2010 men jag gav upp väldigt snabbt, det fanns för mycket att skriva om. Både bra och dåliga saker. EN sak vet jag iaf ett det var EN händelse som var den bästa i mitt liv, när Mille kom till världen. Sen är det så mycket annat som också har hänt men det orkar jag faktiskt inte ta tag i att skriva ner just nu. Nu ska vi ta tag i året 2011 och få det till ett underbart år. Tiden går så fort så det gäller att ta vara på tiden.

2011: Jag har iaf bestämmt mig för att försöka ta hand om min egen hälsa. Försöka gå ner dom kilon jag har kvar att gå ner efter min gradviditer. Och det är hela 11 kg sen är jag tillbaks på ruta ett. Men det ska jag väl klara? jag har iaf satt det som nyårs löfte att jag inte får äta en endaste godis bit innan 11 kg är borta. Jag vill ju så gärna få bort det, jag klarar inte av att se mig själv så här. Så jag gör det för min egen skull. Richard bestämmde sig för att sluta snusa.. hmm ja än så länge har han inte snusat men vi får se hur det kommer att gå. Humöret är iaf inte på topp :P.



Idag tog fam. Östblom/Forsling bilen ut till Hedesunda för en del besök. Första stoppet blev i diket när vi nästan precis kom hem till mamma och pappa. Så himla typiskt, vi skulle ju bara snabbt dit och lämna av lite grejer men vi hamnade i diket ist. Det gick så otroligt sakta vi bara gled ner i snö drivan. Pappa och farfar fick komma och dra upp oss. Sen åkte vi och käkade lunch hos min farmor och farfar, hon hade gjort en god skaldjurs gryta. Sen tog vi en promenad hem till Tulan & Håkan och barnen. Där bjöds det på fika och trevligt sällskap, Mickaela var där hon också:).
Nu har vi precis fått god middag hemma hos mamma och pappa. Vi blir nog kvar här i natt, Richard ska ändå jobba åt pappa här i hedesunda i morgon. Kvällen bjuds nog bara på massa mys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0