Varför denna bitterhet?

Varför denna bitterhet denna morgon? Känns som någon trök in en nål i mig och all energi bara pöös ut. JA HA bra Miranda .. hur ska vi lyckas omvandla denna dag till något bra då?
Det kanske är dom här små grejerna som har kommit till dom senaste dagarna som kom över mig nu på morgonqvisten. En del grejer förstår jag mig bara inte på, saker som en själv tycker är självklara men tydligen inte andra. Detta retar mig till tusen, men varför lägga ner energi på sånt som man inte behöver.

Nog med detta irriterande inlägg.

Ska försöka få denna tisdag till något bra ist, försöka hitta glädje på annat håll. Vad händer hos er?



Mille i morse, nyfiken i en strut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0