Vilken dag, ONSDAG!

Imorse pinna jag och Mille i väg till öppnaförskolan mötte upp Jossan och Vira, Sandra och Collin kom senare dom också, Collin blev hela 1 år i dag. Grattis !

Efter öf tog vi en promenad till Milles faramor i hemlingby där vi blev bjudna på lunch. Sen stannade Mille kvar där medans Richard och jag drog i väg på ett möte. Ett välbehövligt möte, men jag kan väl inte påstå att jag är så nöjd första gången. Hoppas på bättre nästa gång.

Sen blev det snabba puckar, hem och sadla om till jobbarskortan och sen pinna i väg för att möta upp Sissie för att göra följe till jobbet. Härligt att jobba med den kvinnan, man får höra många kloka ord och roliga historier :).

Nu sitter jag hemma nerpyst i soffan, nyligen hemkommen. Inväntar R som har varit och tränat, syster har varit här och tagit hand om Mille medans vi har varit borta. Vi har sån tur som kan få så mycket hjälp av alla, tack snälla ni!


Tog lite bilder från Sandras blogg från Öf idag.











Grattis Collin 1 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0