Vilken natt

inatt har det lille inte varit rolig att ha och göra med, började vakna vid tre tiden och ville inte somna om. Han hade högfeber och små hosta. Stakars liten, ville absolut inte vara i sin säng. Inget dög, höll på att krångla till fem på morgonqvisten sen upp igen vid halv sju.. En annan var ju totalt dö slut. Men det vara bara att spänna upp ögonen att försöka hålla sig vaken. Kl ått lyckades jag få honom att sova en stund igen, jag försökte få lite sömn jag med. Vid halv tio var han pigg som en lärka igen medans en annan känner sig överkörd, jag som behöver så mycket sömn som det bara går nu eftersom det blir ett dag,kväll och nattpass (15:00-04:00).

Men nu vill man ju ta vara på den lilla tiden man får med sitt älskade lilla troll innan man ska i väg och jobba igen, R ska också jobba långpanna i dag,kväll, natt så Mille ska vara hos sin mormor och morfar och sova över. Hoppas det går bra trotts att han är sjuk. Vi behöver jobba så mycket som det går nu för att få in lite pengar. Det är rätt barskrapt hos oss  :/. Jobb jobb!!!

Nu myser vi ner oss för en stöd vila innan jobb. Ha en bra lördag och ta vara på dagen ni som är ledig, jag är avis ;P. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0