Alla sätt är bra utom dom dåliga.

Dagen har gått otroligt fort, vips sa det bara så var den slut.....

Imorse efter att vi fått i oss frukost, pulat och donat gav vi oss ut på en promenad. Mille var så trött så jag hoppades på atthan skulle somna i vagenen tidigt. Hmm.. ja det trodde jag ja, men lille man vet hur han ska göra för att hålla sig vaken hela vägen medans mamma stapplar på. Inte en blund sov den lilla skiten. Jag gick upp till hemlingby spåret och traskade där backe upp och backe ner, jag sprang tom i backarna för att få lite extra träninge medans Mille  satt och spana in vad mamma gjorde. En tabbe blev att Mille tappade nappen mitt i spåret och jag lyckades missa det och upptäckte det ine för en vi var inne i ett annat spår. (Suck) Det var bara att trampa på tills vi kom tillbaka igen, men lille man var inte alls på humör, trött och saknade  nappen. Då fick skogens alla djur höra vad min son går för , jo då han kan höja rösten ;P. Men med lite kottar och grässtrån nöjde han sig till vi återfann den saknade nappen mitt i spåret. Har nog aldrig sett Mille så glad när han såg sin napp ligga där mitt i spåret.

Efter vår händelse rika promenad begav vi oss till Mlles farmor för sol och bad. Där blev vi några timmar. Mille är som en fisk i vattnet och är en riktigt cirkus apa.

Vi tog oss ann stickorna jag och Eleonor, Eleonor med nål och pinsett medans jag stod med det Mille absolut inte får ha Farmors cigg paket, då satt den lilla skiten som ett litet ljus medans Eleonor kunde hålla på och få ut som små stickorna i fötterna. Och ut fick hon dom, ja alla sätt är bra utom dom dåliga.

På kvällningen kom syrran och Oscar så jag kunde sticka upp till hemlingby och springa. Jag sprang 7,5 km och körde ruscher i bakarna. Jag får vara nöjd ändå.

Nu får det bli kväller så kommer det gå fortare tills R kommer hem i morgon :D.

(Bilder från dagen kommer i morgon)


Det frå bli några biler från besöket i furuviksparken ist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0