Bara att köra på

Idag var klockan ställd på 07:00, väckte tille man sen drog vi i väg och lämnade bilen till as på verkstad. Svärmor fick komma och hjälpa oss starta upp skiten med startkablar. Nu börjar man bli riktigt haj på de;). Mille följde med farmor hem och ska få umgås med henne och mormo anett vid poolen, själv ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt på min barnlediga dag. Fixa i garderoben, städa, tvätta och dona. Snart ska jag även ut på en prommis med Sophie, skönt att ladda upp med en power walk innan jag drar igång för fullt. Håller på pyssla med massor nu också.

Kommentarer
Postat av: fia

när ska vi ut och gå då, vackra du! :)

2011-07-07 @ 12:35:56
URL: http://larssonfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0