Bra men kort

Mitt minne är bra men kort... ja det kan jag nog aldrig sticka under stolen att mitt minne är kort, jag har nu letat i 1 timme efter mina p-piller. Ska börja på en ny karta men hittar inte kartongen. Sist hade jag precis samma problem men då sa jag till R vilket ställe jag la dom på och jag kommer ihåg själv att jag tyckte  stället var riktigt bra, Vågar faktiskt inte ringa och väcka upp R genom att han kliver upp kl fyra på morgon.

Åhhh.. jag blir tokig på mig själv, KOM IHÅG NÅGOT NÅN JÄVLA GÅNG!!!!!


Ännu en kväll då tiden bara rullat iväg på skit, men nu ska jag äntligen dra täcket över mig och hoppas på en fin och solig dag i möra.





GOD NATT FOLKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0