Cirkus!

Ja i går slog fam. Östblom/forsling till med att gå på Cirkus med mamma och pappa och min moster i hedesunda. Cirkus Wiktoria var i farten och det är inte varje dag en cirkus är i hedesunda så vi passade på :). Mille satt som ett ljus nästan hela tiden, i slutet började han bli lite otålig, hungrig och trött. Men han gillade det, männiksor som gjorde annorlunda saker och massa djur. Det blev kanske lite långdraget 2 h + 15 min paus.

Idag startade jag dagen med en långprommis sen pös familjen vidare till svärföräldrarna i hemlingby på sol och bad. Vädret blev väldigt upp och ner men fortfarande varmt.

Ikväll blev det en springtur på 45 min i bra tempo:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0