Den bästa på länge...

En text till varje bild får berätta vår kväll...





Jag, Mille, mamma och hundarna tog en promenad förbi farmor och farfar för en snabb titt ;)



Mille fick smaka alla sortes bär och gubbar i alla land och rabatter, mille kan äta hur mycket som helst utav det.



Jag & Zlatan kom ut på en sen springtur...



Otroligt skönt att springa, friskt , dimmigt (inte så många såg mig), härligt väder!



:D



Det blev svettigt och Zlatan var bra trött på slutet, men det känndes jävligt bra idag.



JA jag tror F*N det var den bästa springturen på länge . Älskar att springa på kvällen och i hedesunda känner jag mig mer trygg att springa sent än inne i stan. Det är bara att älskat ;D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0