Ett bra slut på dagen.

Dagen fick ett bra slut, inte för att jag menar att det bara har varit strul hel dagen men kanske inte som jag ville ha det.

Jag och Mille har hållt på pysslat här hemma, lekt igenom hela hans rum tror jag, vänt upp och ner på allt som går. Han gillar verkligen att titta igenom allt så går att utforska, minsta lilla pinal och se hur det fungerar. Han vill lixom bara greja.

vid åtta satt vi bänkade framför Allsång på skansen och vi fick även sällskap av vår kära vän "tanen", sen blev det läggdax för lille man. Jag passade på att sticka ut på en springrunda medans Elina var här, skönt att få komma ut. 5 km fiick räcka idag, huvudsaken att jag kom ut. Sen har jag Elina suttit i soffan och sappat runt på tv och gaggat som vanligt, hon stack precis. Så nu väntar sängen :) 




Kommentarer
Postat av: fia

VACKRA unge!! (:

2011-07-20 @ 01:18:46
URL: http://larssonfia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att se dig lille Mille igen. Gunnar och jag är på rolig visit i Tyngsjö i Dalarna hos Christina och Olle. De är generösa med allting och vi har nyss varit på åktur med guiden Olle i Tyngsjö med omnejd och i morse såg G och jag så gulliga små svarta tjurar. En skogshare hoppade också framför oss.

Det är mycket diskussioner här. och det passar oss som handsken.

Vi längtar efter er! Kram Moster

2011-07-20 @ 18:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0