FARLIGT!

Rusk väder, ont i huvudet, trött, känner pressen på att jag MÅSTE städa och handla. (suck) Ger man sig ut nu kommar man bli som en slickad blöt katt. Åh ge mig en fungerande bil nu, vårat as till bil står fortfarande på verkstad.

När jag känner mig på sånt här humör är det livsfarligt att ha en Ben & Jerrys i frysen, tur att den inte var full utan den var lite kvar på botten som jag har hunnit tryck i mig nu. FARLIGT gott.

Men om några timmar är R hemma:). Jag tar nog en stödis innan städkärringen rycker uppsig medan lilleman sover.


Kommentarer
Postat av: fia

jag jobbar varje dag. men jag kan ju svänga förbi före eller efter ett jobb pass någon dag?? :)

2011-07-15 @ 12:38:53
URL: http://larssonfia.blogg.se/
Postat av: nikki

Hej!

Jag undrar om det var lätt efter förlossningen att "återgå" till sin normala kropp igen? Jag väntar barn i 6 månaden och har inte gått upp mer än ett par kilo hittills, men det blir säkerligen mer. Samma sak med brösten, efter du ammat, blev det stor skillnad? Du får gärna skriva lite, skulle vara kul att veta! Det är säkert olika för alla, men skulle vara kul att höra från olika.



Tack för en trevlig blogg annars!

2011-07-19 @ 02:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0