Garderoben

Jajjemän BB-nörd som jag varit och fortfarande är kanske man ska säga, följer flitigt både Saras och Martins blogg. Sara inspererade mig när hon gjorde en rejäl garderobsrensnnig ,så jag har börjat jag med. Känns riktigt bra, nu ska jag få fint.
Imorgon så ska Milles farmor ha honom under dagen då jag ska passa på att göra massa nytta hemma och det om behövs. 

Ikväll kom Syrran, Hanna och Elin hit och mös i soffan med mig. Alltid lika trevligt att umgås med dessa tjejer, dom gör mig glad :D. Dom fick även passa på att rota igenom min urränsning av kläder från garderoben, alla gick hem med en varsin kasse:D. Bra där!



Hanna, Syrran, Elin & Jag





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0