Grill mys på alderholmen.

Rena rama lyxen att bli bort bjuden på grillning så här på måndags kvällen. Linda och simon bjöd på riktig god mat och lika trevligt sällskap som vanligt och lille man trivs lika bra i deras sällskap. Lite vin firade vi in Lindas lediga vecka med också :).

Mille älskar Lindas katter men katterna älskar kanske inte honom lika mycket tillbaka men när Mille bjöd med sig av sina morotssticks blev han genast populär ;).

Nu sover lill killen och jag sitter i soffan och mular i mig en fruxo påse jag hittade här hemma ( Richard du får inte lämna sånt hemma). Det funkar lixom inte för mig att ha sånt skit hemma för då åker det genast ner i magen (suck).





Linda, Simon och Millw



Bjuder Bisset på morotsticks:)



Varannna tugga ;)



Myser med Linda :)




Kommentarer
Postat av: Linda, från kvarteret bredvid ♥

Tack för sällskapet och massa myyys :) ♥

2011-07-26 @ 10:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0