irriterad!

sover dåligt om nätterna, ständigt trött, finner ingen lust... hallå när ska det vända?

idag tog vi oss till hemlingby till svärmor så lille man skulle få bada lite i poolen som han älskar mest, har färgat systers hår(långt och jävligt) och sen skulle jag få passa på att ta mig en springtur i helimlingby ,men tror ni inte att jag har satt på mig ett par gammla springbyxer som lixom spricker i resåren så jag håller på tappar dom och visar hela rumpen. springa och hålla i dom funkar ju ine. Tillslut blev jag så arg och gick hem i en jävla fart. en arg promenad blev det iaf men ingen springtur som jag ville. kanske kan få mig en senare om jag får barnis en stund medans lille man sover.

Bara att kasta skiten!


Kommentarer
Postat av: richard

Haha vilken tattare du är ;-)

2011-07-19 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0