SHIT!!

 

Shit vilket j*vla åskväder, har varit helt livrädd här hemma. Trodde jag vakna och det var världskrig utanför fönstret. Som tur är har min älskade lille man lyckats sova hela tiden. Var rädd att han skulle vakna, han har tyckt det varit obehagligt med åska dom gånger det har åskat tidigare i sommar. Jag har själv alltid hatat åska så länge jag kan minnas, obehgligt. Inget man kan ha kontroll över, en riktig naturkraft. Hur ska jag kunna somna om nu? Jag blev hungrig på cupen också och har smällt i mig två riskakor. Skulle kunna smälla i mig nån till, gå å lägg mej!!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Colin sov också som tur igenom hela ovädret medans en annan låg och var livrädd att han skulle vakna. Då kanske han inte vill sova mer i sin säng om han vaknar och är rädd.

2011-07-22 @ 12:06:48
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Ellinor Hultman

Riskakor FÅR man "smälla i sig" Mirris! Jag är sldrig rädd i större hus när det åskar då det är bra åskledare på sådana, men däremot man om man är ute på fält eller stora gräsmattor då man själv är högsta punkten. Då är bilar bra att krypa in i om man har någon i närheten. Men åskan är samtidigt ett kraftfullt sätt för naturen att ge sig tillkänna.

Kram Moster

2011-08-01 @ 10:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0