svar på kommentar:

alltid lika roligt att få kommentarer så jag svarar gärna.

Fråga.

nikki:

Hej!
Jag undrar om det var lätt efter förlossningen att "återgå" till sin normala kropp igen? Jag väntar barn i 6 månaden och har inte gått upp mer än ett par kilo hittills, men det blir säkerligen mer. Samma sak med brösten, efter du ammat, blev det stor skillnad? Du får gärna skriva lite, skulle vara kul att veta! Det är säkert olika för alla, men skulle vara kul att höra från olika.

Tack för en trevlig blogg annars


svar:

Hej Nikki!

heh.... ja du jag kan ju tycka att jag har haft det väldigt svårt att komma tillbaka till mitt "nomala", fast då rasa jag iväg i många kilo. gick upp ca 30 kg under min gradviditet och dom flesta kilona kom dom senaste månaderna. Men ja åt allt som kom i min väg tror jag (inget att rekomendera) , jag var en socker råtta. Det var en tung period just när jag var gravid, jobbade jämt och det fanns massor av gotta att pula i sig. Men vill man så kan man allt (glöm inte de). Jag har nog nått kilo kvar att gå ner för att jag ska vara nöjd (eller.. kan vi tjejer vara nöjd nån gång?). Jag har faktiskt inte velat ställt mig på vågen på ett tag. Men jag tränar, promenerar och försöker äta sunt och njuta av livet. Brösten.. puh ja du dom är som två små tax öron just nu som hänger på bröst korgen ;P.. fast jag har då aldrig kunnat skryta om mina bröst men jag kan ju inte påstrå att om har blivit snyggare nu ;P.

Men en sak ska jag säga dig, det var värt alla skavanker att få den lilla pojken jag har nu. Det bästa som har hänt:). så mycket denna unge ger/har gett mig nu ger aldrig en perfekt kropp eller ett par schyssta rattar ,)

Men det är klart inget jag vill hymla om så försöker jag ge allt för att gå ner mina kilon för att känna mig bekväm i mig själv, men vill man så går allt.

Det finns ingen tvekan om att jag inte skulle kunna göra det igen, det är kärlek!

Men som sagt det är ju olika för alla men så blev det för mig.

Tack för din kommenater och hoppas du fick svar på dina frågor ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0