TRÅKIGT!




Både jag och Mille är på ett halv taskigt humör idag tror jag, båda två är små trötta och lite griniga. Mille har sovit en bra stund nu och jag har bara degat framför datorn, har haft och har sjukt tråkigt. Samtidigt som jag inte känner för att göra något. Vore skönt att vila en stund men känner att det är bättre och lägga sig i tid ikväll igen.
 Sitter och retar upp mig på en del saker här hemma i soffan fast jag känner att det är ingen ide att lägga energi på, finns bättre saker att lägga enrgi på idag känner jag. Som att ta tag i mig själv och hitta på något kul för både mig och Mille. Blir så less på att inte ha någon bil. Annars är det så lätt att  bara åka iväg någonstans en sväng. Aja slut gnällt för idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0