Borta bra men hemma bäst!

Det är ju bara att älska dom heta sommardagarna, ingen ide att gnälla på att det är för varmt inte. Det är ju så här man vill ha det egentligen vissa stunder. Jag älskar sommaren och kan inte säga något annat. Plus att man uppskattar dom regninga dagarna såå mycket mer efter några heta dagar,

Idag var vi li strand satta hemma hos mamma och pappa, man blir ju så handikappad utan bil och utan bilbarnstolen. Våran bil är ju ofungerbar just nu (IGEN) så det blir till att åka buss, gå eller cykla och ut till hedesunda blev det ju självklart bussen som fick färda oss.

Hade gärnat varit på stranden hela dagen med en god picknik men vi tillbringade dagen ute på grön gräset hemma hos mamma och pappa. Kom iaf i väg och tog ett dopp i kvillan.

Ist för att bara sitta bort tiden tog jag en timmes promenad medans mlle sov middag, skönt att röra på sig och kunna vara i solen samtidigt :)

 På eftermiddan packade vi vårat pick och pack och tog bussen in till gävle igen, alltid lika skönt att komma hem när man sovit borta, man får landa på ett annat vis, Skönt!

Jag har nattat lille man och jag gottar på lite hallon och skorpor :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0