Ge mig ork!

Har faktiskt inte ens orkat varit in på blogg.se, vill inte ens, känner faktiskt ingen större lust. Ibland känner jag inte för att kasta ut massa ointressant fakta om mitt liv men.... åt andrasidan så älskar jag det ibland. Dubbelmoral så det sjunger om det.

Har bara inte funnit någon ork till något längre, så mycket som känns så tungt och jobbigt. Träningen känns otroligt tung, att jobba känns segt, att vara själv är otroligt ensamt. Hoppas jag bara är i någon period just nu och kommer ur det väldigt fort.

Mille är en riktigt stjärna... fast han vet verkligen hur han ska göra för att sätta sin mamma på prov. En sån liten man ,men med ett SÅNT humör. Bara att kämpa morsan ;).



En bild från när vi var med jobbet ( Gefle gourmet servic) och åkte gocart i söndags sen blev det middag på gävle brygga och massa annat tok. Galet roligt :D.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet precis hur du känner. Jag har samma dubbelmoral. Ibland känns det bara så krystat att sitta och skriva en massa skit om sig själv, och sitt liv. Ibland är det jätteroligt. Skumt de där.

Kämpa på med mille, du har super instälnning!

2011-06-22 @ 08:32:02
URL: http://ejjas.webblogg.se/
Postat av: Ellinor Hultman

Nu ska vi ha roligt i midsommar Mirris och försöka koppla bort den bistra vardagen ett tag!

Bra att du står emot lille Mille, det har ni igen senare i livet, och det är inte enbart negativt att ha humör, det är tvärtom ganska friskt!



Stor kram från Moster VI SYNS SNART!

2011-06-23 @ 11:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0