Här händer det mycket ;)

Som jag har varit nervös för måndagen den 13 juni... och vad hade jag att vara nervös över? Ingenting egentligen.. fast lite obehagligt var det juh. Jag har ÄNTLIGEN tagit bort mitt äckliga "födelsemärke" i hårfästet.

-Det är borta :)!!

R har åkt til sthlm  och jag och Mille tog en hemma dag idag, kan vara skönt för honom att få landa lite hemma efter mycket flängande.

På eftermiddan kom även en efterlängtad gäst  hem till oss, Milles faster:). Till en början hade han svårt att placera vad det var för en filur som kommit hem till honom men efter en stund föll alla skruvar på plats :).
Angelica är hemma på en visit i två veckor, mys!

På kvällningen boka jag uppen springdate med "kusin" Johanna i H-spåret, tog 6km spåret och sendan 2 km spåret. Vi springer på bra tillsammans, kul :). Men jag måste då berätta att när jag kom upp till spårcentralen efter att vi kommit runt 6 km spåret spydde jag. Det bara kom, men jag var bra slut just då också. Har inte fått i mig tillräkligt med mat idag. Skärpning!

Undertiden vi kämpade på i spåret var min vän Elina och tog hand om lill killen här hemma:), sen har jag och Elina tagit en riktig mys måndag med godheter, en bra rulle (Änglagård) och mycket snack :).

 Jag kommer inte att få se dig igen, skönt! (var tvungen att ta ett sista hejdå kort imorse ;))



Angelica och hennes man :)


Kommentarer
Postat av: Mimi

Hej!



Du, vart tog du bort dit märke?! Har två jag vill bli av med... :P

2011-06-21 @ 08:45:46
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0