I hopp om annat.

Ja det är samma lika denna natt.. jag kan inte sova. För två timmar sen stod jag och hängde en tvätt och nu var jag tvungen att sätta mig här.

Skulle bara vilja dra på mig tränings skorna och out fitten och dra i väg på en runda, köra slut på mig själv. Men jag kan inte bara tänka på mig själv, har en liten kille som ligger och sover gott.

Snart önskar jag att R jobbar på hemma plan. Hoppas erbjudantet kommer att gå igenom (håller tummarna)

Måste nog försöka sova några timmar till för senare idag drar jag ner till sthlm för att vara där onsdag till torsdag med R. Mille ska få vara hos mormor och morfar:)



05.20, onsdag morgon den 1 Juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0