Lång helg.

Riktigt lång helg.. känns som den aldrig tar slut. Fast det är ju bara passa på att njuta. Har så otroligt svårt att slappna av nuförtiden, känner mig upp jagad och stessad hela tiden fast jag inte vet varför riktigt. Känns som något riktigt tokigt är på G.. fast vad?

Efter vår tripp i sthlm blev vi kvar i hedesunda två nätter, umgåtts med pappa, pappa, syrran, Oscar och hundarna såklart. Grillat, njutit av det fina vädret, promenader, springturer och det så kallade männen har lagt tak för fulla muggar.

Igårmorse drog jag, mamma och Richard iväg till gysinge för att springa i nationalparken efter gestrikeleden. Ett riktigt terrängspår, 7 km. Så sjukt mycke jobbigare än att springa på plan mark, det är rötter, stenar, stockar och ramper, hög gräs så det är bara att lyfta på fötterna. Men klumpig som, jag är ramlade jag självklart 1 gång iaf och vrikade foten + jätte blåsor på insidan av fötterna. en så otroligt fint att springa där, tråkigt bara att man måste ha blicken efter marken helatiden för att inte snubbla.

Idag på förmiddagen gav jag mig ut på en prommis i 10 grader och halv regn, i sverige kan vi verkligen snacka om att det svänger. 27 igår och 10 idag.

På eftermiddan blire en springtur, middag hos svärföräldrarna, bio och avslutar dagen med BB-Finalen :)



Gillar blicken på R ;P

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Har du två pappor? ;)

2011-06-05 @ 15:51:37
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0