Midsommar

Dax att lägga ner? Dåligt med uppdateringar nu... men jag vet att jag kommer tycka att det är roligt att ha sen. Det är ju min daggbok.

Midsommar blev som en midsommar ska vara med familj,släkt & goda vänner i hedesunda, då hedesunda
är som bäst.

Midsommarafton tillbringade vi hemma hos mamma och pappa, med familjer och släkt.

Midsommardagen blev hemma hos forsbergs i trädgården med godavänner.


3kusiner





syster & Oscar

Betty

Jag och Mina kusiner





Pappsen

Pappa lyckas då alltid ;)











Syster & Sally

kusin Arvid och Betty

Kusin arvid och Betty

Farmor


Mammsen


Faster & Kusin amanda


Syster och Betty


Tårta, vad är en midsommar utan en gräddtårta med jordgubbar?


Betty


R själv ;D


Faster Anna


Närbild


Mille & olle åkte run run på denna i flera timmar, mille älskar det

Mille överlycklig på fyrjulingen

R laddar

R skjuter luftgevär

pappa serverar p2


svärmor


Mille spelar munspel


 ( Fler kort kommer ikväll.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0