Nationaldagen

Precis hem kommen från en hurt prommis på 1h, drog på mej gammla dojjorna och musik i öronen och trampade på. Riktigt skönt och i dag är vädret så mycket bättre :).

Igår efter löpturen i hemlingby var mina blåsor under fötterna värre än värst, så fruktansvärt less. Mina nya dojjor ger mig fullt mig båsor precis vid hålfoten, inte för att jag har någon hålfot direkt eftersom jag är plattfot. Jag som har testat ut nya fina asics och har tom ett par rejäla springstrupor. Vad ska jag göra?

Idag firar vi sveriges natinaldag, b-skogen var full av männiksor plus alla studenter som har vattenkriget idag. Vi ska snart bege oss ner dit vi med för lite picknik och titta på folk :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0