Vilken dag!

Blev en härlig dag denna torsdag:). Började med att jag körde syster till västerås för att hämta hem deras nytillskott Betty, en underbart söt liten tös till valp. Elina min vän ställde upp som barnvakt och bil uthyrare ;), hon är underbar. Sen på dagen tog vi det lugnt med en stöd vila och lite städ innan våran R kom hem:) sen var hela familjen ut på springtur/cykeltur , vi fick ta halva sträckan var. Vi var även förbi hos syrran och Oscar. På kvällningen unnade vi oss en god middag och jag avslutade med en hurt prommis på 75 min, skönt. Nu blire dusch och sängen för imorgon väntas en fullspäckad dag med studenter och annat skoj:).

Kommentarer
Postat av: Jenna

Men dra åt fanders vad vältränad du är:)

2011-06-14 @ 20:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0