Arbetspasset avklarat!

Har precis slagit ner arslet i soffan och lutat mig tillbaka efter dagens jobbpass, jag har inte direkt fått jobbat hårt idag. En väldigt lugn lunch... Men man lyckas ändå bli trött. Man lyckas alltid bli som tröttast när man har minst att göra. Efter jobbet Var jag hem till Linda och hämtade en nöjd liten kille. Han stor trivs i Lindas sällskap och katterna var han riktigt förtjust i :). Nu sover han som en stock och jag försöker pusta ut i några minuter för att samla kraft till matlagning, ikväll får det bli lasagn. Mamma skulle titta in ikväll medans pappa skulle iväg på hockey. Jag ska passa på att sticka iväg på en springtur medans mamma är här;). Resten av kvällen blir det nog bara lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0