bilder från 1 årsdagen

Idag har jag äntligen lagt över bilderna från kameran till datorn från 1 årsdagen :)



Vad är det för dag idag? vad är det för dag idag? vad är det för dag idag? Jo för det är Milles födelsedag. för det är Milles födelsedag Hurra hurra Huuurraaaa!!



Fundersam över paketen ;)



Fick äta sin första bulle, det var riktigt gott:). Han trodde inte sina ögon när han såg bullen och att han tom fick äta den själv:)



Stor och glad kille efter att ha proppat i sig hela bullen :)



Sötis:D



Mille och morfar leker i den nya tunneln han fick i pressent av farmor:)



Alla stod upp och sjöng för Mille när han skulle få sin tårta:)



1 års tårtan



Blåsa ut ljuset



Började med att äta upp alla hallon först :)



Sen gick det bara utför :)



Nä nu räker det mamma ;).. Jag gjorde tårtan på en tårtbotten, blåbärspure (barnburk) och mangopure (barnburk) sen grädde och massa frukt:).



pappa fick också smaka :)



Ballongerna blev en hitt :)



Fick ett bollhav av moster & Oscar :)



en som man kan spela på fick han av pappa :)




Han fick så otroligt mycket och fina pressenter av allihop oxh sån fin uppvacktning, tusen tack :)!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fina bilder. Självklart gillar jag läsa det du skriver. Själv är jag jättedålig på att uppdatera min blogg:)

2011-03-01 @ 21:01:14
Postat av: Ellinor Hultman

Vad fin födelsedag Lille Gulle-Mille fick och så många roliga och annorlunda presenter. Och alla nära och kära, och smaka på en god tårta för första gången! Han ska få presenter av Gammelmoster och Gunnar också.



Kramizzar från Moster

2011-03-02 @ 10:49:01
Postat av: Sandra

men bollhavet var ju bara för sött :) vet du vart de är köpt?

2011-03-02 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0