Dåligt

Det har varit dåligt bloggande från min sida den senaste tiden meb jag har tröttnat att blogga från mobilen. Datorn fungerar fortfarande inte. Fast hur ska den kunna fungera när ingen gör något åt det? Jag gör väl saken bara värre och har absolut inte råd att lämna in den, det kostar ju skjortan. Vi får hoppas att pappa R tar tag i saken nu när han är hemma. Idag är det planer på en springtur till att börja med sen bada på fjärran och på eftermiddan blir det att gratta min kära vän Elina son fyllde hela 23 år i måndags.

Kommentarer
Postat av: emma

Hej. Vad är det för fel på datorn? Vad händer när du försöker använda den? Kram

2011-03-25 @ 09:45:58
URL: http://ejjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0