Från morgon till kväll

Detta har varit en otroligt lång dag, känns som vi har hunnit med så mycket. Imorse började det att vi promenerde i väg till öf och var där i par timmar och lekte. Sen blev det en promenad hemåt och tog bilen för en färd ut mot hedesunda. Tog en kort prommis med Emma innan ett besök på BVC för vaccination, vikt och längd. Sprutprna var ingen höjdare men dom glömdes snabbt bort. Hoppas han slipper bli dålig nu. Lilleman väger nu 12,3 kg och är 79 cm lång :). Efter det åkte jag, mille, emma, sara och filip ut till mamma igysinge och tog en fika. Mille var modig och gick väldigt många steg där ute. Eftet gysinge besöket styrde vi bilen mot gävle igen, har fått sara i vårt sällskap hela kvällen. Trottsade även min egen vilja när Mille somnat och tog mig ut på en springtur, jag var så nära att stanna kvar hemma i soffan men så skönt det är efteråt. Nu är jag nöjd med mig själv. Sara var kvar hemma utifall mille skulle vakna. Nu ska vi mysa med lite kvällsfika :). Sköna onsdag! !

Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Så hääär stor är Mille nu hela 12 kg och såå lång!Och vad duktig du är att gå nu, bara på någon vecka! Men det är bra att drösa på baken emellan åt om det går för fort.



Kram från gammelmoster

2011-03-21 @ 10:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0