kläder, kläder och åter kläder.

igår kväll pysslade jag och Mille lite inne i hans rum. Rensade ur hela hans garderob tog bort det som kanske är lite för litet och det som inte andvänds längre. Otroligt vad kläder den lilla mannen redan har hunnit samla på sig massor utav kläder. Mille är nöjd så fort han får vara med och greja, han satt så nöjt mitt i klädhögen och sträkte mig nått plagg då och då. Nu är det fint i hans garderob igen. Lika bra att spara alla kläde utifall man ploppar ut en till pojk en.vacker dag. Fast lika väl om det skulle bli en tjej finns det massor som kommer gå att andvändas. Fast jag tror att jag bara kommer att ploppa ut pojkar, bara en kännsla jag har. Jag har så svårt att sova när det är så ljust på morgon, mille sover faktiskt fortfarande. Så jag borde ta tillfället i akt och sova en stund till jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0