Orkeslöst var det här

Jo heja vad denna morgon drog iväg, bestämde tidigare med L att vi skulle ta en promenad i det fina vädret men det gick inte alls enligt planerna för min del. Mille har inte alls varit på humör, så vi har varit lite ovänner här på morgonkvisten. Han har börjat vägrat ta penicillin, fast det förstår jag fullt ut att han inte vill ta det smakarar vidrigt. Usch tom jag fyck en små rysning när jag smakade på det. Har dom inte kommit på bättre grejer till barn än? Hur ska jag få i honom det i 7 dagar till?

Jag känner att jag fortfarande är helt orkeslös, ger upp på engång och blir kallsvettig. Nu har jag lagt Mille för sin förmiddags lur och jag tänkte att jag skulle försöka göra mig klar och vila en stund sen på eftermiddan får vi ge oss ut i solen för att få lite energi. Vi kan ju inte sitta inne hela vecka, friskluft behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0