På bättrings väg..

Jag känner att det går mot bättre tider med min förkyldning , smaken har kommit tillbaka lite ikväll så jag har faktiskt fått i mig mat :). Men när jag åt känner jag mig genast hungrig på allt ist, jag har ju knappt ätit något nu dom två senaste dagarna. Men nu ska jag inte sitta och proppa i mig massor för det inte. Längtar tills jag kan trän igen ..

Mille har varit mycket piggare idag, penicillinet har gjort sin verkan kan jag säga, en glad Mille hela dagen.

Jätte skönt att mamma kom in och gjorde oss sällskap hela dagen en stor lättnad för min del för jag var fortfarande dåsig och otrolig trött.
 Vi har hunnit titta på "The black swan" när Mille sov också, ja vad ska jag säga om filmen då? en mycket dyrster,djup, läskig och sorlig historia men ändå otroligt bra film, jätte duktiga skådespelare. Fast ändå inte en film för mig ;). Haha en vädigt komplicerad recension .

Pappa min kom in efter jobbet och gjorde oss sällskap en stund också, mysig dag. 

Mille ligger och sover och jag tar min tid vid datorn och kikar runt. Nu blire nog fruktstund för min del och titta om det är något bra på tv innan BB.



Mille gillar att mysa ner ansiktet i badskummet , kvällsbadet innan det blev godnatt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0