På nålar

Jag har legat som på nålar sen klockan fyra, Mille har sovit hela natten och Genom att jag är inställd på att alltid gå upp där omkring sover jag oroligt nu. Har tom med varit tvungen att gå och titta på honom flera gånger så allt står rätt till:-). Men han verkar sova som en prins :-D Självklart tycker jag att det är super bra att han sover hela natten, han kanske är på gång att bli en stor kille nu? Nääh ska inte hoppas allt för mycket vi får se hur det blir nästa natt. Just nu ligger jag i sängen och ska försöka sova en stund till...

Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

krama om!

2011-03-02 @ 07:31:46
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0