Springa med vagn.

Allt går bara man vill.... Jag och Mille har varit hemma och städat och donat. Mille är glatt med medans jag håller på, visserligen stökar han ner mer än vad han hjälper till men det är snabbt fixat ;). Efter städningen kännde jag att vi behövde frisk luft. Jag ville också hinna med att springa innan jobbet så vi slog två flugor i en smäll. Mille i vagnen och jag hoppade i springskorna sen bar vi oss ut, tog min vanliga rund på 5 km. Men det är bra myckt tyngre att dra vagnen men bra träning iaf och det gillar vi. Mille satt nöjt med i vagnen och tittade på allt omkring. Att ta med mille ut på springturen blir fler gånger. Jag skulle vilja ha en riktig springvagn men dom är så otroligt dyra. Någon som har en till salu? Viöken minut som helst kommer R hem från sthlm, hinner bara umgås en liten stund innan jag börjar jobba men då får Mille ha pappa för sig själv en stund ;)...

Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Hej Mirris!

Jag beundrar dig verkligen då du är så sportig och aktiv varenda dag! Och nu ska du springa med vagn också! Jag har sett en kille i Bredäng, innan vintern, som gjorde det flera gånger. Det är nog lite tufft för armarna kanske!

Kram till er alla tre! Längtar efter Mille!

2011-04-01 @ 09:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0