Tandvärk

Helv*te!!! Jag har så himla ont i en tand, jag kan inte ens sova. Det slutar aldrig värka. Jag har under en längre tid varit tvungen att gå till tandläkaren och lagat några hål jag har. Har så otroligt dåliga tänder efter min gradviditet, fast det hade jag väl innan också. Har så tätt mellan mina tänder så det blir lätt hål mellan även fast jag är jätte noga med tandborstningen, fast dålig med tandtråden. Jag har bara gått och tänkt på det ekonomiska, jag har inte råd att gå till tandläkaren. Fan!! Jag måste laga färdigt alla mina innan jag kan täkna någon försäkring också. Har försökt om man får dela upp betalningen, men det gick ändast på två månader. Mina tänder kommer att runnera mig:-(. Men jag måste försöka lösa detta på något vis, jag kan inte gå omkring så här längre, det gör sjukt ont just nu. Har redan proppat i mig två alvedon, men vad hjälper de? vad kan man göra annat än att gå till tandläkaren? ?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack, snäll du är gumman :)

Jobbigt med tänderna dina :( hoppas de löser sig. puss

2011-03-08 @ 07:01:38
URL: http://www.sophieahgren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0