Torsdag morgon

Inatt har jaf fått sovit hela natten Mille dumpade natt målet, duktig! Idag får vi se om han tänker börja gå helt, han går mer och mer för varje dag nu och igår släppte han riktigt mycke och gick långa sträkor. Han tar det i sin tackt lilla hjärtat. Idag ska vi ta en prommis till hemlingby, Mille ska få stanna där medans jag hoppar in för ett kort lunchpass. Jag har även ett kvälls pass ikväll men jag hinner hem en stund först. R kommer även hem idag från sthlm så vi får sällskap inågra dagar igen :). Fast jag jobbar hela helgen jag också.. Vi jobbar om varandra. Så äre när man alltid måste ha don där pengar i bakhuvudet. Tänk att kunna vara ekonomiskt oberoende, vilken drömm. Jobba, Jobba, jobbaaa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0