Trevligt värre♥

Gårdagen i huvudstaden blev trevlig och mysig :), mysigt att träffa pappan mitt i veckan :). VAr och tittade där dom jobbar och bor sen gled vi omkring på gallerian och Nk och tittade bara. Kom hem väldigt sent.. en lång färd hem. Mille ville inte alls slappna av och sova. men vi kom hem tillslut iaf ;)..

Imorse blev det en tidig morgon för oss, så vi gjorde oss färdiga i tid för att gå till öf. Vi var först på plats idag igen... vad är det som händer?

På eftermiddan kom syster så jag kunde sticka i väg till tandläkarn för att göra en undersökning, herregud detta kommer att bli sjukt dyrt så mycket tandtroll som det bor i mina tänder :/. Jag vill inte ens tänka på det, jag måste fixa mina tänder nu. Jag kommer aldrig vilja att göra om en rotfyllning iaf. Nu ska jag sköta mina tänder!

Efter tandläkarbesöket mötte jag upp min vän Emma på stan sen gick vi vidare till churt street och åt en härlig middag tillsammans:). Tack Emma ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0